virus

Det är tomt
men det är också fullt
Fullt av vakuum och tystnad
Den ekar mellan väggarna

Du har inte en chans
mot vapnen som vaktar mitt hjärta
Jag kan inte ge dig chanser
som jag inte kan ge mig själv

Jag har taggtråden uppe
Missilerna beredda
Minorna kommer detonera
så snabbt som du försöker
komma nära

Ett virus sprids i
mitt blodomlopp
och har redan börjat
kyla ner mitt hjärta
Jag är kall
och inget vaccin fungerar

Tomma kyssar
Iskalla kramar
Jag har sett is gråta
men kan is känna kärlek?

/A.


Kommentarer
Postat av: Anonym papperssamlare

jag önskar jag hade skrivit det där. Riktigt vackert!

2009-10-24 @ 20:57:09
Postat av: A.

Tack så mkt :$

2009-11-07 @ 23:11:09
URL: http://tjohaliannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0