J

jag kan inte vara din starka punkt
när jag själv håller på att bryta ihop
jag kan inte vara den som hjälper dig andas
när jag själv knappt får luft
jag kan inte ljuga för dig och säga att det är okej
när jag inte vet om det någonsin kommer bli det igen
resten av mitt liv kommer jag söka efter någon
precis som dig
och det gör ont
i allt jag är
och det kommer göra ont
tills du är här
igen
jag kan inte vara din starka punkt
när jag själv håller på att bryta ihop
jag kan inte vara den som hjälper dig andas
när jag själv knappt får luft
jag kan inte ljuga för dig och säga att det är okej
när jag inte vet om det kommer bli det någonsin igen
resten av mitt liv kommer jag söka efter någon
precis som dig
och det gör ont
i allt jag är
och det kommer göra ont
tills du är här
igen
/ Y.B.T.T.S.N

Kommentarer
Postat av: Anonym papperssamlare

oj, den satte spår i mitt hjärta

2009-10-13 @ 22:44:50
Postat av: Anna

Wow... Jättefint! :')

Nu kommer jag klura på vem i våran klass som är "T" i oändlighet (;

2009-10-14 @ 20:38:54
URL: http://tjohaliannas.blogspot.com
Postat av: T

T har ju dock inte skrivit denna!

2009-10-14 @ 21:12:08
Postat av: T

förövrigt är det här inlägget väldigt bra :)

2009-10-14 @ 22:00:55
Postat av: Anna

Nej, det är inte "T" som skrivit, men tydligen ville inte min dator kopiera hela förkortningen så då blev de bara ett T och sen hann jag se det för sent (:

2009-10-15 @ 19:17:15
URL: http://tjohaliannas.blogspot.com
Postat av: T

tänkte väl! :)

2009-10-15 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0