fyrtiosex sekunder

jag vet inte ens om du kan se
jag vet inte ens om du kan känna
pulsen av ljudet under marken
jag vet inte om du kan se vågorna som
kommer emot oss
men det gör jag

ser du gitarriffen som sågar oss itu
och vi glider ifrån varandra
känner du trumvirveln genom örat
det gör jag

du klappar i takt på knän
de domnar bort i refrängen
tusen decibel
sen tystnad
tusen decibel
sen ett kvarvarande ljud
hör du
det gör jag

lägg dig ner på golvet och känn vågorna
som viskar hemligheter utan hem

jag tror ditt outro kommer nu
och det är jag

H.S

Kommentarer
Postat av: T

Underbart, hazze! Underbart.

2009-10-20 @ 18:40:47
Postat av: j

otroligt fint, som alltid.

2009-10-20 @ 18:52:16
Postat av: A.

Underbart bra (:

2009-10-21 @ 20:30:45
URL: http://tjohaliannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0