sluta.

Du kan inte fortsätta
skrika att ljuset övergivit dig
samtidigt som du flyttat
din adress till Under botten

Jag vet att det gör ont att andas,
men du måste också sluta
blanda ditt syre med ammoniak

Du säger att du blivit övergiven,
men du måste bara sluta
vända kikaren åt fel håll

Du har kastat pil på din själ,
skrikit på hjälp och ändå
gör du om det när jag jag har återupplivat dig
Vet du, att det gör ont för mig med

Men gräv inte ner dig själv,
och försök att andas, le och se ljuset
För du är inte den första som går igenom det

Och jag är här

/A.

Kommentarer
Postat av: anonym papperssamlare

like it :)

2009-10-17 @ 17:42:45
Postat av: A.

Tack (:

2009-10-19 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0